Gott Nytt År!

Så, då var 2009 över!

Vilket jävla kuk år på ren svenska.

Värsta året i mitt liv, förhoppningsvis det enda året i hela mitt liv som behöver bli så här!

Allt har bara handlat om sorg o lidande.

Först gick min bästaste mamma bort, helt ofattbart att det snart gått ett helt jävla år sen dess...
Saknar henne fortfarande så jävla mycket.

Sen när man började tänka på allt roligt jag gjort med mamma, så gick Amy och Sofie bort i bilolyckan i New York, sen ett par veckor efter så fick jag ju reda på att hon var gravid i åttonde månaden. Helt galet...

Sen i november, så gick Lily, Amys lillasyster bort i svininfluensa.

Jag fattar inte att allt ska hända på ett o samma år, och en o samma person. Bara jag som tycker att livet är jävligt orättvist?

Ok, positivt då?
Ja det är lätträknat, har fått nya mysiga vänner=) De är helt underbara! De har fått mig att inse att mitt liv är värt att leva o kämpa för... Känner mig väldigt, väldigt älskad faktiskt. Och det känns underbart! =) I love you guys, you're one big part of my life and my heart!

Jag fick åka till New York, även om det var under tråkiga omständigheter. Så fick jag i alla fall åka till en av platserna jag drömt om att få åka till.

Trivs asbra i min lägenhet, trivs asbra i Örebro!

Haft väldigt trevliga fester, min inflyttningsfest, fester i allmänhet har varit roliga, Halloween, min födelsedagsfest.
Sen hade vi en väldigt mysig söndagskväll med julmat o mysiga vänner.
Och hade en väldigt trevlig jul, hemma hos min älskade bror o hans familj! =)

Och avslutade året med en väldigt trevlig nyårsfest med väldigt fina vänner!

Så kommer 2010 bli bättre?

Kan jag inte svara på just nu, men det kan ju fan inte bli sämre! Och jag kommer fortsätta kämpa! Kommer ALDRIG att ge upp mitt liv! Även om det kanske verkar så ibland, så kommer jag aldrig att ge upp!

Har en riktigt rolig sak plannerad i sommar. Ska till Thailand i 5 veckor =) Tack vare 2 kompisar från Australien! Tack Lauren o Stuart!

Jag gjorde ett "tyst" nyårslöfte faktiskt igår. Att jag ska försöka ha det bästa året ever!


Skriver nästa del på både engelska låter bättre då...

I just came to talk for a while, I got some things I need to say. I've gotta live with the choices i made, I know I'd do it all different if I had the chance.

This past year has been the hardest ever for me. Amy, there are no words to describe
the sorrow I felt when you left me. Before it all happend, I thought my world had crumbled when mom passed away. And I thought nothing could make it worse. But then, I got my heart ripped out again...
I could'nt breathe when I heard the news of you and Sofie.

It left me heartbroken, and it got even worse when I heard you where pregnant. I still wish you would have told me about it... I still love you, and in someways I always will... I want you back so badly, you were, and still are a big part of my world. Or rather what's left of my world...

And I've said this before. My biggest regret ever, is that I didn't tell you how much I love you... That makes me shed a tear every time I think about it.

I hope you, Lily and Sofie got to meet my mom where ever you guys are... I miss you all sooo much, I know I will meet you all again, but not yet. I believe I still have a purpose to fulfill so I will try to that what ever it is and what ever it takes. Amy, do me a favour, take care of my mom for me... Take care of Maria aswell...  

I miss you all very much....


Ne det var väl allt för denna gång... Lyssna på texten till denna låt, sååå bra.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas på det mera positiva 2010!

2010-01-07 @ 14:51:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: blondinbodahl

Råkade bara hamna på din blogg och gråter när jag läser den. Livet är fruktansvärt orättvist, men du verkar va oerhört stark! Stå på dig, en vacker dag kommer vi få återse folk vi mist :)

2010-01-09 @ 18:42:21
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dör en så e de alltid två till som kommer efter, de heter nått speciellt.. men helt sjukt e de i allafall.. specillt när tjejerna va så unga..

2010-01-10 @ 10:16:22
Postat av: Anonym

har oxå ett nyårs löfte men säger ej vad det är, för då slår de ju ej in ;)

2010-01-10 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0