How do I live without you...

03.25 imorse ringde telefon.

Det var Amys lillasyster Lilly.

Begravningen var precis slut och hon ringde för att tala om det. Men sen sa hon även att polisen ringt hennes mamma och sagt att DNA provet var klart. Och att polisen skulle ringa mig om en liten stund. Ok, sa jag. Det var det jag hann prata med henne. För strax efter ringde det på hemtelefon, det var jag inte beredd på direkt.

I andra änden fanns det en professor Pete Herney som jobbar nånstans inom polisen i New York. Han frågade om jag var den som skickat blod och så där. Ja, svara jag.

Are you sitting down? Säger han. No svarade jag, då sa han sätt dig ner även om du tror att du är beredd på detta. Så jag satte mig ner golvet. Vi har fått resultatet av DNA testet och det var din lilla flicka i magen på Amy Smith. Jag kunde knappt svara, det var som nån högg mig i hjärtat även fast jag nästan visste att det var så från början. Th thank you, fick jag knappt fram. Han beklaga sen var det inget mer med det. Trodde jag var beredd på att höra det, men det var jag ju inte. Kunde inte stå på säkert 30 minuter... Ledsen är nog bara förnamnet på allt just nu tror jag.

Jag saknar Amy så mycket, ännu mer nu när jag också vet att vi skulle fått en liten flicka tillsammans.

Amy, how do I go on living my life without you? I miss you so much...
I would give anything to see you one more time, to give you one last kiss.
And the thing I regret the most is that I never got to tell you how much I really love you.
The pain and sorrow in my heart is to much to handle, there's an emptiness in my world without you.
And what would our daughter have looked like? Hope she looks like you...

My world is so lonely without you Amy, I thought I was strong but I can't handle this...
My world, it does'nt exist anymore, there's just a big black hole in my life...
The hole in my heart is growing each day, and I don't know how to fill it...

I love you Amy, so much... I always will, you'll always be in my heart. You and Maria, our little babygirl...

Take care of our little girl, until I see you both there....

Love you all so much, I can't even put into words.....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy fan vad ja lider med dig...

ja vet inte vad ja ska säga förlåt



massa kramar min vän massa jätte kramar

2009-06-11 @ 14:26:04
URL: http://lisa-max.blogspot.com/
Postat av: Carro

Åh, Stefan. Jag vet inte heller vad jag ska säga. Det finns nog inte ord för det, jag vet. Men så jävla tråkigt, så tragiskt... mer än det. Fan i helvete.



Ta hand om dig Stefan!

2009-06-11 @ 19:09:01
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: kusin

åh.. finns inget som kan beskriva den här skiten som du går igenom. Lider med dig <3

2009-06-11 @ 20:28:04
Postat av: Birgitta Larsson

NU FÅR DET VÄL RÄCKA I ALLA FALL FÖR DIG.

MAN VET INTE VAD MAN SKA SKRIVA TILL DIG FÖR MAN FATTAR INGET OCH DET FINNS INGEN RÄTTVISA ALLS JUSST NU. MÅNGA KRAMAR BIRGITTA

2009-06-15 @ 11:43:23
URL: http://www.björklyan.blogspot.com.
Postat av: sara hammarqvist

vad är detta för värld?? ingen rättvisa alls!! kramar om dig hårt kommer du ner till lysekil snart eller?

2009-06-24 @ 00:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0