:(

Alltså nu är jag jävligt förbannad!!!

Sluta sprid rykten om hur mamma dog för i hela helvete!!!!!

Ingen vet hur det gick till, inte ens vi. Och vet inte vi så vet väl för i helvete inte ni! Eller hur!?!

Och bara för att döda det värsta ryktet jag nånsin hört i hela mitt jävla liv!!

Mamma tog för fan inte livet av sig! Varför i hela fanken skulle hon göra det? Och varför
får man ens för sig en sån sak som att sprida ett sånt rykte????`??????????????

Och JA jag vet vilka som har spridit de flesta ryktena i Flen! Och till er som känner er berörda, ni kan ju dra åt helvete!
Tänker inte ens titta åt er!

Och folk här i Örebro undrar varför jag inte gillar Flen. Hmmm KAN JU BERO PÅ SÅNT HÄR SKIT!

Far åt helvete säger jag bara. Fattar ni inte att det sårar mig och min bror, och resten av vår släkt med sånt skit?

Fan ta reda på fakta först!! Och som jag skrev tidigare att när vi vet så vet resten inte förr!


Märks det att jag är upprörd eller? BRA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad patetiskt att sprida runt skitrykten! :S

2009-04-27 @ 21:47:51
Postat av: Carro

Fy fan vad synd sånt här är! Flen är tyvärr så... det är en liten stad och så fort nånting händer börjar en massa rykten gå, sanna eller falska. Så har det alltid varit här och kommer alltid att vara. Sen att folk ska sprida falska rykten om en så allvarlig sak som döden, det är ju för fan sjukt, det är inte normalt. Vill de förstöra för andra? Vad är det som är så roligt med sånt? INGENTING!

2009-04-28 @ 02:58:55
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är bra stefan på dom bara,jag förstår dg jag hatar flen också

2009-04-28 @ 09:47:19
Postat av: Micke

Förstår dig Stefan... Har "de" inget bättre för sig än att sprida en massa dynga. Patetiskt tycker jag!!!



Vad är det för idioter som sprider dessa helt onödiga rykten? Kanske kan vi "ta hand om" dem?



En sak bara... det är inget fel på Flen, bara vissa (en hel del) av invånarna. Det vore bra om alla dessa flyttade härifrån så att Flen kan bli en mysig stad igen...

2009-04-28 @ 13:57:29
Postat av: Birgitta

Ja det är väl typiskt att sådant skulle dyka upp också. Men det är huvudsaken att ni vet att så är det.Och jag håller med i ALLT du skriver.

Många KRAMAR Birgitta

2009-05-03 @ 18:15:57
URL: http://www.björklyan.blogspot.com.
Postat av: Ellinor

Men nu vet vi ju vad det va som hände, så nu kan dom ju få spekulera hur mycket dom vill =)

Kramis!

2009-05-10 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0